.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران، فاقد سالن اختصاصي رزمي

رئيس هيئت ورزش‌هاي رزمي مازندران گفت: مازندران سالن اختصاصي رزمي ندارد.

حسن چمني با بيان اينكه در حال حاضر حدود 10 هزار ورزشكار سازمان يافته در اين رشته ورزشي فعاليت دارند، افزود: ورزش‌هاي رزمي از سبك‌هاي متعددي شكل گرفته كه از 56 سبكي كه در كشور فعاليت دارند 29 سبك در مازندران فعال است كه مربيان و داوران در حال آموزش به علاقمندان اين رشته ورزشي در سراسر استان هستند.
چمني گفت: از اين تعداد سبك در كشور هفت سبك داراي فدراسيون جهاني هستند كه از اين تعداد پنج سبك پانكريشن، موي تاي، كيك بوكسينگ، كشتي با كمربند و جوجيتسو در استان فعاليت دارند و تنها دو سبك سامبو و وينام هستند كه اعتبار جهاني دارند كه در استان در حال حاضر فعاليت ندارند.
اين مسئول ادامه داد: تصميم داريم با كمك همكاران و مسئولان ورزش اين دو سبك را نيز در مازندران راه‌اندازي كنيم.
وي با انتقاد از رسانه‌هاي گروهي اظهار داشت: اين رسانه ملي بايد توجه ويژه‌اي به اين ورزش زيبا و مهيج رزمي داشته باشد و مسابقات اين رشته ورزشي را پخش كند تا بيشتر به مردم شناسانده شود ولي با توجه به تلقي خشن بودن اين ورزش بازتاب منفي در بين خانواده‌ها دارد.
چمني خاطرنشان كرد: در صورتي كه اينچنين نيست و از لحاظ فيزيكي بدني دو طرف مبارز آنقدر آمادگي بدني دارند كه مشكلي براي آنان نباشد.
رئيس هيئت ورزش‌هاي رزمي مازندران گفت: در اين ورزش، مازندران پر از استعداد ورزشي است كه بيشتر ملي‌پوشان و حتي مربيان تيم ملي از مازندران هستند.
وي تصريح كرد: ورزشكاراني چون حسن حيدري، ياسر شمس ناتري، نيما اكبري، علي سيفي، سيد حميد صفي نژاد، ميثم شهيد پور، حميد باقري، فرهاد دهقان و .....در قسمت آقايان و آرزو زارعي، ساناز قاسمي و آرزو محمدي و .....در قسمت بانوان از قهرمانان برتر مازندران هستند كه مقام‌هاي مختلف برون مرزي دارند.
چمني درباره مشكلات اين ورزش همچون ديگر رشته‌ها به نداشتن اسپانسر و حمايت كننده مالي اشاره كرد و افزود: مازندران در ورزش رزمي از اركان اصلي تيم ملي است و در اين زمينه يك سر و گردن از ديگر هيئت‌ها بالاتر است ولي در كنار اين همه عنوان و مقام‌هاي متعدد و استعداد فراوان ورزشكاران ما از مشكلات مالي رنج مي‌برند و اعتبار و بودجه اندك فدراسيون و اداره كل هم با توجه به جمعيت زياد ورزشكاران و تعداد سبك‌هاي مختلف جوابگو نيست.
وي همچنين يكي ديگر از مشكلات بزرگ هيئت را نداشتن سالن اختصاصي رزمي عنوان كرد و گفت: هيئت استان در تمامي شهرستان‌ها فعاليت دارد و ارتباط تنگاتنگ و نزديكي با روساي هيئت‌ها و مسئولان سبك‌ها داريم كه هدف همه ما و دوستداران اين ورزش رشد و پيشرفت ورزش‌هاي رزمي در استان است.
چمني بيان داشت: اگر مقدمات اوليه مهيا باشد تصميم داريم با كمك مسئولان سبك استان همايش بزرگ رزمي را در دهه فجر در ساري برگزار كنيم تا بيشتر اين ورزش به خانواده‌ها معرفي شود و فرزندانشان را در علاقمندي اين ورزش تشويق كنند.
وي در پايان از زحمات مديركل تربيت بدني استان در حمايت از اين ورزش تشكر كرد و افزود: با توجه به تعداد سبك‌ها و ورزشكاران زياد لازم است كه به ورزش‌هاي رزمي نگاه ويژه‌اي شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آذر 1389
اقای چمنی یادتان رفته که برای گرفتن رای از اعضای مجمع قول ساخت سالن رزمی از محل کمک شرکت گاز را داید؟الان می گویید سالن رزمی نداریم.والله قباحت دارد
نا شناس 3 آذر 1389
چمنی جان تو اینکاره نیستی بذار برو اگه میتونستی همون ورزش شرکت گازو اداره میکردی........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.84 seconds.